آروشاآروشا، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی من ....

33 هفته و 4 روزگی ملوسک مامان

1392/12/25 17:27
نویسنده : مامی
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم!!...

هفته پیش برات جشن سیسمونی گرفتیم اگه بدونی چقدر خوش گذشت، من و خاله فاطمه با هم کلی گیفت درست کردیم که بعدا عکساشو میزارم، همه کلی از گیفت ها خوششون اومد. با بابایی یه کیک خوشگل که شبیه کالسکه یود هم سفارش دادیم.شب قبلش هم در اتاقتو تزئین کردم. مامان شیوا و عمه زینب هم کادو ی شما رو دادن، که مامان شیوا یه سرویس طلای خوشگل برای شما و 2 تا سکه تمام و یه کارت هدیه 500 هزار تومنی واسه من آورد. عمه زینب هم یه دستبند خوشگل برا شما آورد..

خلاصه که خیلی خوش گذشت بعدا سر فرصت عکسای سیسمونی رو میزارم.

راستی فردا نوبت سونو دارم خیلی خوشحالم که شما رو می بینم.

بووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسس  ماچماچماچقلبقلب

یه چیز دیگه این هفته از شکمم عکس میگیرم میزارم

پسندها (1)

نظرات (3)

ساناز
25 اسفند 92 17:43
آخيييييي چيزي به اومدن ني ني نمونده انشالا بزودي عكس خود ني ني رو بزاري عزيزم پيشاپيش سال نو مبارك
نادیا
25 اسفند 92 17:58
ماتیسا جون انشالله زایمان راحت و خوبی داشته باشی وآروشای نازت به سلامتی ودل خوش بیاد بغلت گلم
مامی
پاسخ
مرسی نادی جونم انشالله نی نی خودت بیاد تو دلت عزیزم
نگار
27 اسفند 92 2:17
جونممممممممممم چیزی نمونده به اومدن گل گل خانوممون جوجه خانومیییییی ما منتظره عکسییییییییییییییییم خخخخ دلمونو اب کردی ماتی