آروشاآروشا، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی من ....

38 هفتگي عشقم

1393/1/27 9:53
نویسنده : مامی
595 بازدید
اشتراک گذاری
سلام آروشاي قشنگم... امروز دقيقا ٣٨ هفته است كه تو شكم مني. اين روزا خيلي سنگين شدم و راه رفتن و حتي نفس كشيدن هم برام سخت شده،ولي دوست دارم هر روز بازار برم تا كمتر گذر زمان رو حس كنم، شما هم كه تو شكم من همش داري وول مي خوري فكر كنم داري اون تو عربي ميرقصي😜... فقط ٦ روز ديگه مونده تا بياي پيشم ،يعني هفته ديگه اين موقع پيش خودمي. مي دوني دخترم! خيلي خوشحالم از اينكه اين روزهاي انتظار داره تموم ميشه و تو رو زودتر مي تونم ببينم ولي از يه طرفي هم حس مي كنم دلم واسه اين روزهام تنگ ميشه، دلم واسه اين لحظه هايي كه تو، تو وجود مني و فقط منم كه مي تونم حست كنم كه با هر تكونت منو قلقلك ميدي يا اينكه دردم مي گيره تنگ ميشه. يه جوري ميشم وقتي فكر مي كنم قراره هفته ديگه،ديگه تو شكمم نباشي، ديگه خالي شم از وجودت. به فاطمه كه گفتم مي گه الان كه آروشا رو تو بغلت نداري اين حس رو داري ولي وقتي كه به دنيا بياد و ببينيش ديگه اين احساس رو نداري. راستي هر چي به زمان زايمان نزديكتر ميشيم، بيشتر استرس مي گيرم و نگران ميشم، انشالله كه هيچي نميشه ولي من خيلي مي ترسم، از خدا مي خوام كه سالم باشي. راستي ديروز با مامان سا و خاله فاطمه رفتيم بيرون و اونا براي شما طلا خريدن، خاله فاطمه يه گردنبند خوشگل كه به حروف لاتين نوشته آروشا برات خريد، مامان سا و بابا سي هم يه النگوي خوشگل كه روش عكس ميكي موس هست با يه گردنبند و دستبند طرح كيتي كه خيلي جيگر و خوشگله برات گرفتند. براي منم يه گردنبند و دستبند ست هم كه روش مرواريد داره با يه دستبند ديگه خريدن، دستشون درد نكنه كه اينقدر زحمت مي كشن.❤️ خدايا دل همه كسايي كه منتظر همچين روزي هستند و در حسرت داشتن يه ني ني خوشگلن رو شاد كن ! خدايا همه ي ني ني ها رو سالم به بغل مامانشون برسون ! خدايا همه ي مامانا زايمان راحتي داشته باشن ! خدايا آروشاي منم سالم بياد پيشم ! الهي آمين. ماماني مي بوسمت...😘😘 باي باي
پسندها (1)

نظرات (3)

مهتاب
29 فروردین 93 20:10
ماتیسا عزیزم دیگه تمام شد اخراشی ایشالا..به سلامتی دل خوشی اروشا جیگر مامانی بغل کنی اروشا جونم خوش امدی به این دنیا
مامی
پاسخ
مرسي مهتاب جونم❤️
خاله افسانه
2 اردیبهشت 93 1:35
سلام الان که دارم نظر میدم مطمئنم که کوچولو خانم تو بغل مامان خوشگلشه و داره طنازی میکنه خیلی تبریک به خاطر وجود نازنین ترین دختر
حدیث مامان آرش کمانگیر
16 خرداد 93 16:28
سلام من امروز برای اولین باره که به وب شما سر زدم و انشاا... که دخمل نازت به سلامتی به دنیا اومده و حالا حالاها مشغولی خوشحال می شم به وب ما هم سر بزنی عزیزم